zondag 10 december 2017

Zielig in het kwadraat

Dit weekend is Siem voor de tweede keer in een paar weken tijd naar het logeerhuis. En ja, hij is wel eens eerder in een vakantie een paar dagen weggeweest... En ja, wij hebben het zelf aangevraagd...
Maar toch... wat moeten we er nog aan wennen!

Het vorige weekend was ik helemaal niet fit en wat was het "fijn" dat ik af kon wisselen tussen liggen in/op bed, bad en bank. Wat was het "heerlijk" om gewoon rustig onder een dekentje op de bank te liggen snotteren zonder dat ik Siem in de gaten moest houden, zonder dat ik hem steeds moest corrigeren.

"Fijn..." Heerlijk..." zijn misschien niet helemaal de juiste woorden... Want als ik niet fit ben en dus niet lekker in mijn vel zit ben ik gewoon een beetje "zielig" en "zielig zijn plus Siem in het logeerhuis" is dus eigenlijk gewoon zielig zijn in het kwadraat!

En dit weekend is Siem dus weer in het logeerhuis... Om te voorkomen dat we weer met de ziel onder de arm zouden zitten hadden we bedacht dat we met zijn drieën een nachtje weg zouden gaan. Afgelopen week op internet gezocht naar leuke evenementen, naar knusse B&B en dat gecombineerd met familiebezoek in Haarlem dat voor de zondagochtend op de planning stond.  Even lekker er tussenuit en aandacht voor elkaar!
Maar hoe dichterbij het weekend kwam, hoe slechter de weersvoorspelling werd. Het boeken stelden we uit en het weerbericht werd elk uur bekeken. En uiteindelijk op zaterdagochtend besloten om thuis te blijven...

Thuis, waar we ons toch ook prima vermaken... Thuis, waar Jorrit gewoon op Siem zijn kamer logeert en waar we Siem zijn speelgoed gewoon verspreid over de grond laten liggen... net of hij er toch ook is!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten